1. Kiedy mogę złożyć reklamację?
Prawo odstąpienia od umowy dla umów zawartych na odległość oraz poza lokalem przedsiębiorstwa zawierane są na podstawie Ustawy o prawach konsumenta.
2. Jak złożyć reklamację?
Aby zgłosić reklamację:
- Skontaktuj się z nami mailowo pod adresem supershopoutletpl@gmail.com lub telefonicznie pod numerem +48 600 344 077.
- Prześlij zdjęcia wadliwego produktu i opis wady.
- Po weryfikacji, poinformujemy Cię o dalszych krokach, takich jak wymiana towaru lub zwrot pieniędzy.
3. Koszty reklamacji
W przypadku otrzymania towaru uszkodzonego, czy też niezgodnego z zamówieniem koszty wysyłki zwrotnej pokrywa sklep.
Rozpatrzenie reklamacji nastąpi do 14 dni od zgłoszenia.
Kontakt
Masz pytania dotyczące zwrotów i reklamacji?
Skontaktuj się z nami:
📧 E-mail: supershopoutletpl@gmail.com
📞 Telefon: +48 600 344 077