Reklamacja

1. Kiedy mogę złożyć reklamację?

Prawo odstąpienia od umowy dla umów zawartych na odległość oraz poza lokalem przedsiębiorstwa zawierane są na podstawie Ustawy o prawach konsumenta.

2. Jak złożyć reklamację?

Aby zgłosić reklamację:

  1. Skontaktuj się z nami mailowo pod adresem supershopoutletpl@gmail.com lub telefonicznie pod numerem +48 600 344 077.
  2. Prześlij zdjęcia wadliwego produktu i opis wady.
  3. Po weryfikacji, poinformujemy Cię o dalszych krokach, takich jak wymiana towaru lub zwrot pieniędzy.

3. Koszty reklamacji

W przypadku otrzymania towaru uszkodzonego, czy też niezgodnego z zamówieniem koszty wysyłki zwrotnej pokrywa sklep.

Rozpatrzenie reklamacji nastąpi do 14 dni od zgłoszenia.

Kontakt

Masz pytania dotyczące reklamacji?
Skontaktuj się z nami:
E-mail: kontakt@outletsupershop.pl
Telefon: +48 600 344 077