W jakich godzinach pracuje sklep outletsupershop.pl ?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00. W tych godzinach działa nasz numer telefonu 600 344 077. Po godzinach pracy prosimy pisać na adres e-mail kontakt@outletsupershop.pl
Czy można złożyć zamówienie inaczej niż przez nasz sklep internetowy ?
Tak, zamówienie możemy przyjąć telefonicznie oraz poprzez email. W każdym z tych przypadków stosujemy formę płatności przedpłata na konto.
Abyśmy mogli przyjąć zamówienie potrzebujemy następujących informacji:
- imię i nazwisko adresata
- dokładny adres wraz z kodem pocztowym
- numer telefonu do kontaktu z kurierem
- nazwę produktu oraz zamawianą ilość produktów
- adres email (jeżeli jest dostępny, do przesłania potwierdzenia przyjęcia zamówienia i numeru listu nadawczego)
- ewentualnie w przypadku wyboru przesyłki do paczkomatu to podanie nazwy oraz numer paczkomatu
Przygotuj te informacje, przed kontaktem z naszą firmą, lub prześlij do nas zamówienie na adres kontakt@outletsupershop.pl
Prowadzimy także sprzedaż na popularnych platformach sprzedażowych takich jak:
- ALLEGRO
- OLX
- VINTED
- ERLI
- TANIEY
Czy towar mogę odebrać osobiście ?
Odbiór osobisty możliwy jest w Sosnowcu na ul. Piłsudskiego 94 po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
Czy towar dostępny jest od "ręki" ?
Tak, każdy towar widoczny na stronie sklepu internetowego jest dostępny od ręki.
Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Tak. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdą Państwo na stronie w zakładce Reklamcje i Zwroty
Jaki jest czas realizacji zamówiena ?
Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty i wynosi od 1 do 3 dni roboczych ( od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Termin dostawy towaru do Kupującego wynosi od 24h do 48h ( w przypadku wysyłek kurierskich ) lub 24 h do 72 h w przypadku wysyłek Pocztą Polską lub Inpostem (paczkomaty).
Co mam zrobić w sytuacji gdy przesyłka dotarła uszkodzona ?
Na szczęście takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każda paczka wychodząca z naszego sklepu jest ubezpieczona. Ważne jest aby został spisany protokół szkody przez kuriera, jeżeli kurier już odjechał skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni.
Ważne: Roszczenia związane z brakami oraz uszkodzeniami mechanicznymi towarów bez spisanego protokołu w chwili doręczenia nie będą rozpatrywane.