Często Zadawane Pytania

W jakich godzinach pracuje sklep outletsupershop.pl ?

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00. W tych godzinach działa nasz numer telefonu 600 344 077. Po godzinach pracy prosimy pisać na adres e-mail kontakt@outletsupershop.pl

Czy można złożyć zamówienie inaczej niż przez nasz sklep internetowy ?

Tak, zamówienie możemy przyjąć telefonicznie oraz poprzez email. W każdym z tych przypadków stosujemy formę płatności przedpłata na konto.
Abyśmy mogli przyjąć zamówienie potrzebujemy następujących informacji:

  • imię i nazwisko adresata
  • dokładny adres wraz z kodem pocztowym
  • numer telefonu do kontaktu z kurierem
  • nazwę produktu oraz zamawianą ilość produktów
  • adres email (jeżeli jest dostępny, do przesłania potwierdzenia przyjęcia zamówienia i numeru listu nadawczego)
  • ewentualnie w przypadku wyboru przesyłki do paczkomatu to podanie nazwy oraz numer paczkomatu

Przygotuj te informacje, przed kontaktem z naszą firmą, lub prześlij do nas zamówienie na adres kontakt@outletsupershop.pl

Prowadzimy także sprzedaż na popularnych platformach sprzedażowych takich jak:

  • ALLEGRO
  • OLX
  • VINTED
  • ERLI
  • TANIEY

Czy towar mogę odebrać osobiście ?

Odbiór osobisty możliwy jest w Sosnowcu na ul. Piłsudskiego 94 po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.

Czy towar dostępny jest od "ręki" ?

Tak, każdy towar widoczny na stronie sklepu internetowego jest dostępny od ręki.

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Tak. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdą Państwo na stronie w zakładce Reklamcje i Zwroty

Jaki jest czas realizacji zamówiena ?

Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty  i wynosi od 1 do 3 dni roboczych ( od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Termin dostawy towaru do Kupującego wynosi od 24h do 48h ( w przypadku wysyłek kurierskich ) lub 24 h do 72 h w przypadku wysyłek Pocztą Polską lub Inpostem (paczkomaty).

Co mam zrobić w sytuacji gdy przesyłka dotarła uszkodzona ?

Na szczęście takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każda paczka wychodząca z naszego sklepu jest ubezpieczona. Ważne jest aby został spisany protokół szkody przez kuriera, jeżeli kurier już odjechał skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni.

Ważne: Roszczenia związane z brakami oraz uszkodzeniami mechanicznymi towarów bez spisanego protokołu w chwili doręczenia nie będą rozpatrywane.