Darmowa dostawa od 200,00zł wartości zamówienia
10% rabatu przy zapisaniu się do Newsletter
Wysyłka do 3 dni roboczych

§1 Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy Outlet Super Shop działa pod adresem outletsupershop.com.pl i jest prowadzony przez Outlet Super Shop Robert Knieć, 41-209 Sosnowiec, ul. Piłsudskiego 94 NIP: 6443361220.
  2. Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, składania zamówień, zawierania umów sprzedaży oraz prawa i obowiązki Klientów i Sprzedawcy.
  3. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem przed dokonaniem zakupu w Sklepie.

§2 Definicje

  1. Sprzedawca – podmiot prowadzący Sklep.
  2. Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna korzystająca z usług Sklepu.
  3. Towar – produkty dostępne w Sklepie, oferowane w modelu dropshipping.
  4. Umowa sprzedaży – umowa zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.

§3 Składanie zamówień

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej Sklepu.
  2. W celu złożenia zamówienia Klient wybiera Towar, wypełnia formularz zamówienia i dokonuje płatności zgodnie z wybraną metodą.
  3. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie na podany adres e-mail, co oznacza zawarcie Umowy sprzedaży.

§4 Dostawa i realizacja zamówień

  1. Sprzedawca realizuje zamówienia w modelu dropshipping – Towar jest wysyłany bezpośrednio od dostawcy zewnętrznego.
  2. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych i zależy od dostępności Towaru u dostawcy.
  3. Koszty dostawy są określane podczas składania zamówienia i ponoszone przez Klienta.

§5 Ceny i płatności

  1. Wszystkie ceny w Sklepie są podawane w polskich złotych (PLN).
  2. Klient może dokonać płatności za zamówienie za pomocą: przelew bankowy, karta płatnicza, systemy płatności online, blik, szybkie przelewy online.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen, jednak zmiany te nie wpływają na zamówienia już złożone.

§6 Prawo do odstąpienia od umowy (zwroty)

  1. Klient będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym doszło do wydania Towaru w posiadanie Klienta (tj. od dnia odbioru Towaru).
  2. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy, składając jednoznaczne oświadczenie w formie:
    • pisemnej, wysyłając je na adres: supershopoutletpl@gmail.com,
    • elektronicznej, wysyłając je na adres e-mail: supershopoutletpl@gmail.com.
    Oświadczenie może być przesłane także za pomocą formularza odstąpienia od umowy, dostępnego na stronie Sklepu.
  3. W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest do zwrotu Towaru w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Towar należy zwrócić na adres: 41-209 Sosnowiec, ul. Piłsudskiego 94/213.
  4. Zwrot Towaru odbywa się na koszt Klienta, chyba że Sprzedawca zgodził się pokryć koszty zwrotu.
  5. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, tzn. nieużywany, nieuszkodzony, w oryginalnym opakowaniu.
  6. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności (w tym kosztów dostawy, jeśli Klient zapłacił za przesyłkę) w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwróconego Towaru lub od dnia dostarczenia przez Klienta dowodu nadania Towaru (w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej). Zwrot płatności nastąpi tą samą metodą płatności, którą Klient użył przy składaniu zamówienia, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inną metodę.
  7. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:
    • Towarów, które zostały zapieczętowane i nie nadają się do zwrotu po ich otwarciu (np. kosmetyki, bielizna, produkty spożywcze),
    • Towarów wykonanych na specjalne zamówienie Klienta lub dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb.

§7 Reklamacje

  1. W przypadku wad Towaru Klient ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie przepisów o rękojmi (art. 556 i następne Kodeksu cywilnego).
  2. Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail: supershopoutletpl@gmail.com lub pisemnie na adres Sprzedawcy.
  3. Reklamacja powinna zawierać opis wady, datę zakupu oraz żądanie Klienta.
  4. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania.

§8 Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji zamówienia, zgodnie z przepisami RODO.
  3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.

§9 Postanowienia końcowe

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 2025-01-01.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, jednak zmiany te nie wpływają na zamówienia już złożone.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy prawa polskiego, w tym Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.

Koszyk

0
image/svg+xml

Brak produktów w koszyku.

Continue Shopping